Melek__55 benim ilk bebeğim 1-2 gün geriden geldi aslında bazen de haftasıyla uyumlu çıktı ve 39+6da doğdu. Küçük oğlum hep 1 hafta geriden geldi, zaten yumurtlama takibi yaptığım için 1 hafta geç döllenme olduğunu da biliyordum. Onu son adet tarihine göre tam 40+0da doğurdum, ama yumurtlamaya göre adet tarihimi değiştirdikleri için 39+1 yazılmışdı doğum belgesinde.