tatlibebegim_ Adenala bende 33 dün gece baya bi sancıdı adet oldum sandım bian benim bebiş doğum kanalında ama o yüzdendir diye düşünüyorum kafası vajinada baya oralarda geziyo
tatlibebegim_ Adenala benim 28 den beri baş aşağıda son kontrolümde 31+5de kafasının doğum kanalına girdiğini dedi ikisi aynı şey mi oluyo bilmiyorum ki