[silindi] Arkadaşlar dün temizlik yapıp biraz rahatsız olmuştum bugünde biraz ayakta kaldım ve tetanoz vurundum, lavobaya gidince pembe bir leke gördüm parmak ucu kadar var yok. Sizce doktora gitmem gerekir mi yoksa istirahat mi edeyim
karansmom_ [silindi] canım benim buradaki insanlar nereden bilsin? Leke geldi diyorsun kontrol olmanda fayda var.
Busranurkura [silindi] bebek de bir şey olmasa bile kanama alanı olabilir başka böylede hiçbir lekelenmeyi normal bulmuyorlar aslında isterseniz bi gidin baktırın daha sağlıklı olur riske atmayın
[silindi] karansmom_ ilk hamileliğim olduğu için danışayım dedim bilemedim nedir normal midir, teşekkür ederim