Senmsii
Tabii sabah aç karınla gitmek gerekiyor bence biraz erken gidilmesinde fayda var. Önce aç karınla kan veriliyor daha sonra kafeteryadan 75 gram lık içecek aldım sanırım 50 grmlkta var doktor hangisini yazarsa . 5 dk içinde tüketin dendi , içmeye başladığın an saati tutmaya başlıyorsun . Çünkü 1 saat sonra gene kan veriliyor .
İkinci kanı verdikten sonra bekliyorsun üçüncü kanı vermek için, 1 saat sonra da üçüncü kan veriliyor . Toplamda aç karınla 3 kan veriliyor .
Bana dokunmadı hiç bir sorun yaşamadım