Aydann12 Bu haftalarda kasık ağrısı yaşayan var mı afedersiniz tuvalete falan gittiğimde kasığım sancıyor veya normal zamanda bir kaç gündür sancı başladı daha yeni kontrolden geldim herşeyin normal olduğunu öğrendim ama sormak istedim
Aydann12 Elifaykkac herkeste farklı sonuçlar olabilir şiddetli ise ihmal etmeyin bana bebeğin geliştiği ve baskı yaptığı için olduğu söylendi
Aydann12 Elifaykkac o bende de oluyordu işte gelişip baskı yapmasından kaynaklı dedi eğer enfeksiyon falan yoksa tabi