Kızlar yapıp yapmama konusunda çok kararsızdım ama bugün şeker yüklemesi yaptım. Öncelikle kesinlikle çevremizdeki kötü deneyimleri dinlememiz gerekiyor doktor söylüyorsa yaptırmak gerekiyormuş. Ben şekerim yok sanıyordum ama çıktı. Tokluk sekerim 189 çıktı.Şimdi iyi ki yaptırdım en azından bunu öğrendim ve buna göre ilerleyeceğim. Hem insanların korkuttuğu kadar kötü bir şey yok ben şeker ve çikolatadan nefret eden bir insanım ama o içecek bana normal geldi gazoz içiyor gibisin. Simdi dahiliye ye randevu al dedi doktorum. Cuma gideceğim. Sekeri çıkanlar neler yaptınız deneyimlerinizi paylaşırsaniz sevinirim