Kızlarrr.. 4-5 gündür pembesi leke ve biraz akıntım vardı. Korkuyla doktora gittim ve bebeğimin çok iyi olduğunu öğrendim. Ve ilk kez kalp atışlarını duydum. Allahım çok duygulandım, daha eli yüzü oluşmamışken o minicik kalbinin oluşup pıt pıt atması kalbimi eritti 🥲