2 hafta önce yaptırmaya gittim. Aç olmak gerekiyor. İlk kanı aldıktan sonra glikozu içerken midem bulanmaya başladı. Açlık ve o ttalı sıvı beni çok fena etti ve istifra etmeye başladım. Dolayısıyla benim şeker yüklemesi iptal oldu. Doktorumda ertesi gün önce aç sonra da kahvaltı yaptıktan sonra kan vermemi söyledi. O şekilde yaptım