Sdyldz96 Alttan parmakla muayeneden sonra karnınızda ağrı oldu mu ? Ya da muayene sırasında ağrı yaşayan oldu mu
Derennn700 Sdyldz96 canım afedersin parmakla neden kontrol edildi? Bende Altan muayene olmuştum ama normal aletle birley hissetmedim bile
Yagizinannesi_ Sdyldz96 Ben düştüğümde devlet acilinde parmakla baktı normalde hissetmezdim ama parmakla bakınca canım yanmıştı baya
MrsMommyy1 Sdyldz96 hamile misiniz hamileyken açıklık bakıyorlardı inanılmaz ağrı acı olmuştu zaten o şekilde zorladıkları için kanamam olmuştu