Nrhncn ben 20 temmuzda yaptım doğumumu doktor bu hamileliğime 22 haziran dedi tahmini, ama mayıstada doğuma girme ihtimalim varmış öyle söyleyen doktorda vardı. Bakalım artık hayırlısı olsun, bu hamileliğim çok kötü geçiyor mide bulantısı kusma iştahsızlık yorgunluk baş dönmesi ayağa bile kalkamadığım zamanlar oluyo. Doktorda stresten böyle oluyo dedi ilk hamileliğim çok güzel geçmişti çok şükür. Şuanda bile yetişemiyorum ev işlerine bebeğe bide ikinciyi doğurunca nasıl yapıcam hiç bilmiyorum Allah kolaylık versin bizlere