Merhaba kızlar yarın doğuma giriyorum 36+1 olarak yüksek tansiyonum vardı 2 hafta önce sancimda olunca ciğer geliştirici vurunmustum doktorum riske atmayalım yarın alalım bebeğimizi dedi bu 3. Sezaryen ameliyatım olacak içimde ayrı bir heyecan ve korku var hem mutluyum kucağıma alacağım için hemde degisigim yanımda sadece eşim olacak çocuklarimi anneme emanet edecegim bana dua edin hepimiz için rahat kolay doğumlar nasip etsin rabbim 🌼