Ay sonunda doğurdum anneler 🫠 ilk başından beri bebeğim 2-3 hafta önden gidiyordu iri bebekti. Zaten ilk çocuğumda 4 kg doğmuştu. Bu yüzden 37 hafta olduğumuzda doktorum bebek 3 buçuk kilo olmuş daha fazla beklemeden doğsa iyi olur normal doğum için demişti . 37. Hafta muayenesinde alttan muayene etti ve rahmi uyardı . Lekelenmem başladı muayeneden sonra ve hafif sancılar . O gün gece sabaha kadar sancılarım devam etti sürekli artarak. Sabah artık dayanılmaz bi hal almıştı. 4 dakika da bir geliyordu sancım. Hastaneye gittik 4 cm açıklığım vardı. Sancılar düzenliydi . Suyumu patlattılar bebeğin başı iyice yerleşsin diye . Suyumu patlattıktan sonra 1 saat içinde tam açıklık oldu ve doğumum başladı. Yani sabah 11 de girdiğim hastaneden 13.00 da bebeğimi doğurdum. 2 saatte doğumum oldu. Kesisiz normal doğumla oldu ve doğumdan sonra hiçbir ağrı sızı kalmadı sanki hiç doğum yapmamış gibiydim. İlk kızımda kesi atılmıştı dikişim vardı 1 aya anca geçmişti o yüzden bu doğumum cok daha kolay oldu . Tabi kızım 4 kg doğmuştu şimdi oğlum 3 buçuk kilo doğdu onunda etkisi var. Allahım tüm hamişlerin bebişlerini bir avazda kolaylıkla doğurmayı nasip etsin. Bu da benim hikayem 🐣🙏🏻🙏🏻 🧿 . Bi de doğum sancılarına en iyi gelen şey bele yapılan masaj. Sancı geldikçe eşim belime masaj yaptı o baya rahatlattı sancı sürecimi. Aklınızda bulunsun hanımlar 😘