Merhaba🌼 bugün 29 mart sabahina sezeryan günü verdi doktorum.
Cuma gününe denk geliyor , 2 gece yatış 3uncu gün çıkış yapılıyormuş normalde ama oyle olduğunda bizim çıkış pazara denk geliyor . Doktora sormak aklima gelmedi , pazar günü çıkış olur mu pazartesiye mi kalır bilgisi olan var mı?