Merhaba canım, benim testim 600 çıktı değerin sağlıklı artıyor dedi. Geçen hafta gittiğimde başka bir doktora gitmiştim seni yanıltmış bir sorun yok dedi. Bu hafta tekrar gidicem keseyi görebiliriz dedi. İnşallah bir sorun çıkmaz 🙏🏻 İnşallah bir sonraki ay olur seninki de herşey gönlünce dilediğince olsun gerçekten çok zor bir süreçmiş bu Allah isteyen herkese nasip etsin