Bugün 6+2 haftadayım kesem 5+3 te gözüktü kendi doktorum 2 hafta sonra çağırdı kalp atışı için bende kahverengi akıntı oldu başka bir doktora gittim bugün ve kalp atışını alamadı perşembe tekrar gel dedi duyulmazsa kürtaj olur dedi erken değil mi bunu söylemek için