Ben iki gebeliğimde de Ali Yeşil’e gittim. Hayatımda böyle doktor görmedim. İlki şehir hastanesindeydi o kadar memnun kaldım ki sonra Özel Yenişehire geçince özele de gittim. Devlette nasılsa özelde de öyleydi. Allah hepimizi işini hakkıyla yapan, dürüst doktorlarla karşılaştırsın kızkardeşlerim.