Aden17 merhaba benim bebeğime de sınırda böbrek büyümesi var denildi ama doktorum beni rahatlattı. Sadece bu bulgu benim için hiç birsey ifade etmiyor dedi. Zamanla düzelecek dedi. Allah büyüktür inşallah sağ salim doğup buyusunler. Üzülmeyin, ben de endişeleniyorum ama güzel düşünmeye gayret ediyorum🙏 doktorum oyle söylemese kötü olurdum dedikleri gibi duzelir insallah