Havva2626 30 haftalık gebeyim vajinamdaki şişlikler için doktora gittim, doktorum ödem olduğunu söyledi, bu durumu yaşayan var mı?
Havva2626 ezgi-esk Bartoril kisti tehlikeli değil mi kist sonuçta bu ödem herhalde bacaklardaki gibi su toplaması.
Suhiss Havva2626 yok bendeki sislik falan degil de sanki benle beraber o da kilo almis gibi 🤣 ikidir cati muayenesi oluyorum zaten bisey olsa gorurdu dr
Evhamlikurabiyeanne Ödem degil de varisim var benim önceki hamileligimde de oldu bu hamileligimde de 12.haftadan sonra cikti 17.haftadayım su an
saudade_ Evhamlikurabiyeanne tarif edebilir misiniz acaba nasıl oluyor? Bende de şişlik var ama sadece lavaboya girdiğim zaman çıkıyor ve dudaklarda değil biraz daha aşağıya doğru, tek taraflı🤔
ezgi-esk saudade_ bahsettiğiniz vajina girişinin solundaysa eğer bartolin kisti olabilir gebelikte çok yaygın. Ama korkulacak bi durum değil tabi başka bir şeyde olabilir
Havva2626 saudade_ Benimde öyleydi işte sol tarafta vardı çömelir pozisyonda çok belliydi diğer türlü çok az gözüküyor.
Evhamlikurabiyeanne saudade_ nohut gibi sislikler afedersiniz lavaboda taharet alirken elime geliyor klozet tuvalete gidebiliyorum alaturkaya oturamiyorum inanilmaz bir basınc ve aci yapiyor fazla ayakta kalinca falan da agri yapiyor önceki hamileligimde dogumdan 1 2 hafta önce ayakta 5 dk dahi kalamiyordum öyle aci veriyordu ki
saudade_ Havva2626 doktorunuza söylediniz mi peki, ben önemsemedim söylemedim ama doğumda sorun yaşar mıyım emin olamadım