Kızlar bugün doktora gittim ultrasonda bebeği sordum ekran da görünce, bana 11+3 dedi ama Uygulamaya göre 11+0 bu ne demek oluyor ayrıca regli başlangıcım da 1 ocaktı anlayan varsa yardımcı olur musunuz iyi mi kötü mi bilemedim doktorda pek bir şey demedi