mrsckmkc ben de ilk gebeliyimde bebek toplanıyor, rahim büyüyor düşünerek çok takılmıyordum. Meğerse normal değilmiş, kasılmaymış ve bende hamileliyin başından sona kadar ilaçlara rağmen oldu. Doğum sancısı da aynı o kasılmalar gibi ama daha fazlası oluyor. Kasılmaları kesinlikle hafife almayın