Denizyildizi1 ilgileniyorlar yani ben 17haftada kalbinde parlaklık var diye yonlendirmisti doktorum gittim bir sorun yok dedi bir ay sonra gün verdi bugün için sıra oluştur diye 21haftalik bugün gozuktum çok şükür doktor baktı bı sknti yok dedi tabi özelde daha farklı ikinci gebeliğim ilkinde özel egekentte yaptırmıştım orda renkli yapıp daha güzel şekilde gösterim sohbet eşliğinde olmuştu devlet olduğu için zaten bekleyen çok oluyor doktor detaylı şekilde herseyine bakıyor bilgi olarak sordugumuda cevapladı