Merhaba arkadaşlar aranızda çok yeniyim. Son adet tarihim 19 şubattı, temizliğimin 15. Gününde kan testi verdim beta değerim 13 çıktı açıkcası biraz düşük diye korktum 3 gün sonra yani bugun test verdim 177 çıktı. Kaç katı fazla hesaplayamadım bile :( benim gibi böyle çok yükselen oldu mu? Doktorada soramıyorum acaba dış gebelik midir korkuyorum.