Deryadenizka evet canım kesinlikle etkilenir , ben yakınımdan duymuştum , hamile bir bayan eşini kaybediyor , çocuğu doğduktan sonra hep psikolojik sorunlar yaşamış bir sürü pedegog gezmişler ve anne karnında travma yaşadığı anlaşılmış , biz anneler hep bebeğimizi düşünmek zorundayız