Kızlar ben geçen sene Ağustosta dış gebelik geçirdim sag yumurtalık alındı sonrasında ocakta kimyasal gebelik geçirdim 4 yaşında bir kızım var ama bebek düşünüyorum tekrar ama hala hamile kalmadım kimyasal gebelikten sonra 1 kere adet oldum bu ay günüm yakın olucam eger adet olursam ne zaman hastaneye gitmeliyim kimyasal gebelik sonrası ne kadar beklenmeli daha erken mi gebelik düşünmek için teşekkür ederim..