Kızlar çarşamba 7 çıktı cuma 37 bugün başka bir merkezde verdim 40 çıktı. Merkez farklı olsa da bu kadar fark etmezdi herhalde değil mi ?
İlk gebeliğimde de kalp atışı durmuştu bu da en başından beri lekelenme var yerleşmedir diye düşünmüştüm 😞
Artma ihtimali yok mudur acaba 😞