Kızlar bende çikolata kisti var demişti doktor. Bir buçuk aydır Polinos alfa diye bir takviye edici var onu kullanıyorum. Bugün tekrar baktırdım Başka bir doktora gittim çikolata kisti yok sende dedi. Belki bu Polinos alfa iyi gelmiştir size de tavsiye ederim 🤗