Aslisko hayırlı bir evlat olsun temennisinde bulunmak istemiş kendisi ama cümle seçimlerimiz milletçe böyle oluyor malesef 😄 kötü bir şey ifade etmek istememiş yani. Bana da biri “Aman sağlıklı olsun da onun üzüntüsünü yaşatmasın Allah demişti” o an bir ne alaka şimdi aklıma niye böyle bir şeyi getirip moralimi bozuyorsun ki demiştim içimden, ama kendisi iyi bir duada bulunmuş olmuştu 🥲 insanımız sadece “hayırlı olsun çok sevindim” diyemiyor malesef