Mommy15 Kızlar 38+5 haftalığım. Bugün sabahtan beri ara ara kasıklarıma sızlama gibi iğne batması gibi acı oluşuyor. Karnımda sertleşmiş gibi sanki içerde bebeği sıkıp sıkıp bırakıyorlar gibi bu doğum sancısı mı acaba ?