GuzelMelegimm İlk kızımda 3 gün sonra geldi sütüm. Bu sürede mama ile beslendi. Şimdi sütümün hemen gelmesini istiyorum bunun için neler yapabilirim acaba.
Hamilebirisi_06 GuzelMelegimm memenin uyarılması gerek sütünüzün erken gelmesi için bol su ve bol emzirmeniz gerek. Sütünüz olmasa bile
Ace_b42 GuzelMelegimm doğumdan sonra bol bol su tüketin uyumaya çalışın en önemlisi bebeğin emmesi gerekiyor süt gelmesi için doymadıgını ya da sütün gelmeme durumu olursa mama verin ben hem mama verdim hem emzirdim emdikçe gelmişti sütüm
_Minik_ GuzelMelegimm sütü gelmeyen memeli genelde yoktur, sütün gelmesine izin vermeyenler vardır. O yüzden kendine güven, pozitif düşün, şimdi daha tecrübelisin
GuzelMelegimm deniizz_ evet aklımda o var. Bi kaç. Gün öncesi içmeye başlayacağım. Fayda eder mi acaba
deniizz_ GuzelMelegimm evet benim ablamda yengemde doğum yapar yapmaz içmeye başladı hastaneye götürmüştük çok şükür sorun yaşamadılar bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum içine incir ve kuru üzüm de atabilirsiniz 🥰
GuzelMelegimm deniizz_ benim ilk Doğumum sezaryen bu da öyle olacak ama. Normal doğumda hemen geliyor. İnşallah sezaryene de fayda eder. Bool bol sütümüz olsun inşallah. En istediğim.. Kızımda çok çektim
deniizz_ GuzelMelegimm evet biliyorum onlarda sezeryandi birde malt içecekleri oluyor e bebekte onlarda çok etki ediyormuş inşallah sağlıkla kavuşursunuz hersey istediğiniz gibi ilerler 🥰
Hamilebirisi_06 GuzelMelegimm Uyarılması için emzik gibi çok sık emzirmek lazım ilk zamanlarda sütün çabuk inmesi için
Petek35Ozcan Öyle düşünme gerçekten çok düşünürsen de olmaz sütun rabbim tüm bebeklerin rızkını versin Allah’a kalmış birsey