Selamlar herkese…
Benim 15 aylık bir oğlum var ve üç hafta önce sütten kestim. Uyku düzeni ztn olmayan bir bebekti şimdi hiç yok. Sabah 7, gece 5 anca uyur. Ne beni uyutur o ara ne kendisi. 19 haftalık hamileyim de. Gebelikte aşırı bir bel ağrısı çekiyorum son 1 aydır. Yorgunum hatta bugün hasta olmuşum birazdan hastaneye gideceğim heryerim ağrıyor salgın hastalık yüzünden. Sanki hareket etsem belimin alt kısmı özellikle de kırılacak gibi hissediyorum. Çok zor hareket ediyorum. Acaba bebekten dolayı mı yoksa hastalıktan dolayı mı anlamış değilim. Baş ağrısından düşünemiyorum da. Bu bel ağrısı geceden beri karın ağrısı ve kasılma yaratıyor. Bir sorun mu var acaba gebelikte. Tedirgin ediyor bu durum yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲