Toplumcubirisi Arkadaşlar 38+5im bugun doktorum suyumun sınırda olduğunu söyledi 4 gün sonra kontrole çağırdı gerekirse suni sancı verip doğumu başlatacağını söyledi sizce gitmeli miyim kendi sancımı mı beklemeliyim :/
HavvaK Toplumcubirisi bi hafta boyunca sabah akşam bir bardak havuç suyu için. Kesinlikle amniyon sıvısını artıyor. Bir çok arkadaşım denedi ve faydasını gördü elhamdulillah 👍🏻 Eğitimlerde ebe tavsiye etmişti
23Zumra Toplumcubirisi doktorunu dinle bebegin sagligi herseyden daha onemli ki sen eminim sen bizden daha cok onemsersin
Mintos Gitmeme gibi bir şansınız yok o su biterse Allah korusun haberin bile olmayabilir bizimde sınırdaydı 38+0 da sezeryana girdim ve doktorum bana ameliyat sırasında tam zamanında almışız dedi normal yada başka türlü sakın doktorunuzun dediği dışında hareket etmeyin🙏