Kızlar Devlet takipçiyim doğumda devlet hastanelere refakatçi olarak eşi kabul etmiyor yanlarında bunu Neye dayanarak yapıyorlar belki ben Kayınvalidem ve annemle görüşmüyorum öyle bir durum yok tabii ki ama ben eşimin yanında kalmasını istiyorum Odalar iki kişilik olabilir arada perde var hiç devlet hastanesinde doğum yapıp eşi yanında refakatçi olarak kalan var mı Ya da yakınınızdan hiç Duydunuz mu