asilsmom Hayırlı doğumlar olsun inşallah, bende 32.haftama girdim aslinda ben doktor değiştirmek istemiyorum cok memnunum zaten, bir arkadaşim 31.haftasinda dogum parasindan dolayi doktor degistirmek istemiş ama degistirmekte sorun olmuş sanirim. Ücrette her hastahane arasinda ne kadar fark ediyor merak ettim..