semra2598 bızımde 25 haziran görünüyor tabi ne zaman gelecek bakalım. Günler geçmiyor gibi. Birde oruç tutamıyorum hiç Ramazan-ı yaşayamıyorum. Eşimde vardiyeli olunca bazen işte yemek yiyor yanı anlayacağın evde 17 aylık kızımla günlerimiz geçiyor. Bayramdan sonra taşınma aşamasında olacağız hemen taşınalım istiyorum. Doğurmadan ev düzene girsin 😆 bu ara değerlerim aşırı düştü. Hiç halim olmuyor ne bulaşık ne temizlik hiç bir şey yapasım gelmiyor ki yapamıyorum. Hemen göz kararması başlıyor ayakta çok duramıyorum. Cuma günü doktor randevum var takviye alacağım büyük ihtimalle. Bakanım benden bu kadar 😌