aysetkr33 İlk çocuğumu 1.1.2019 da doğurdum şimdi tekrar testim posutif çıktı kanda da gebelik çıktı ama ultrasonda gözükmedi doktor tekrar gel dedi diz gebelik olabilir mi yoksa kese geç mi oluşmuştur başına gelen var mı acaba