Kızlar karnım son 2 saattir taş gibi,nstye gittim düzensiz 60-100 arası sancım varmış doktorun söylediği.
Ama lekelenmem yok nişan vs gelmedi daha,siz bu durumda ne yaparak rahatlatıyorsunuz bedeninizi?sürekli ağrıyor taş gibi ve benim artık sabrım kalmadı.