Newmommyy eğitim araştırma hastanesinde verdim tahlil canım 🥹 bundan önce ki tahlillerim temizdi ondan bir önceki tahlilim de eritrosit 20 çıkmıştı ilaç kullandırmadı doktor bol su iç sadece dedi sımdı değer daha düşük anlayamadım kum dökmek ağrılı geçen bir süreç mi bilmiyorum ilk defa başıma geliyor