Sdaltun Merhaba 33+5 haftadayım bebişin kafası hala yukarıda doğum pozisyonuna dönmedi normal doğum istiyorum Allahın izniyle. Sizin ne zaman doğum pozisyonuna döndü ?
Sedefkitir12- Sdaltun ilk kızım 26 da döndü suan 2. Gebeliğim 28 de bas asagıydı suan37+5 haftalığım hala bas asagı ama sezeryan olucak benimki
Deletedmom_88 Sdaltun benimki 30da döndü, ama doğum zamanına kadar yolu var ya kimisinin 35-36da döndüğü de oluyor
Fatma44 Sdaltun kizimda 33_35arasi dönmüştü diye hatırlıyorum simdi 30+3deyizoglum daha dönmedi inşallah döner normal doğum istiyorum
Sdaltun ipeklinaismom maşallah darısı başıma inşallah . Bide kız erken gelir diyorlar onun içinde çok heyecanlıyım. Dönse içim rahatlıcak
Berivankndmr Bende bugün kontrole gittim 32+5 haftalık doktora normal doğum pozisyonu almış mı dedim evet Şuanlık herşey normal gözüküyor dedi inşallah rabbim hepimize hayırlısıyla kolay bir doğum nasip etsin
Use12345 Berivankndmr ya bende 34.haftadayim dün gece farkli hareketlerini hissettim canım da acıdı içim bi boşaldı gibi rahatladı ama karnim dimdik duruyor dönünce karın asağilaniyor mu acaba döndü mü diye merak ediyorum 😕
Berivankndmr Use12345 ayyy valla aynısını bende iki gün önce yaşadım korktum dedim acaba döndü mü bugün gittim normaldi
Ozdenaslan 30+3 de doktor kontrolüm vardı ve doktor başının aşağıda olduğunu söyledi. Daha önce kafası mideme yakındı 😬 fakat doğuma kadar yön değiştirebiliyormuş sanırım. Yani şu an başı aşağıda ama tekrar yön değiştirecek mi ben de onu merak ediyorum 🤷♀️
Umutaren Ozdenaslan benim de 27. Haftalarda dönmüştü sonra tekrar yön değiştirdi 40 a kadar gelmedi sancı vs de yoktu 4 kilo idi içerde mekonyumunu yapmıştı sezeryan oldum suni sancı istemedim çünkü
tatlibebegim_ Sdaltun 33+1 kafası doğum kanalına girmiş bile 28den beri baş aşağıdaydı 31+5de kontrole gittiğimde kafası doğum kanalına girmiş dedi doktor vajinadan çıktı çıkacak gibi kafası orda sürekli
Berivankndmr Use12345 yok yok bende öyle hissettim ama bugün gittim normaldi hatta karnımda batma gibş bişey oldu dedim kesin döndü napcam çok şükür normaldi