sallyt 15+2deyim ve ara ara anlık şiddetli alt karnımda ağrı oluyo, yaşayan var mı? gaz sancısı değil onun farkındayım üşütme vs falanda yok ve sabahları uyandığımda karnım bi tarafa top gibi toplanmış gibi oluyor (umarım normaldir😅)