gokyuzu777 merhaba ben 24 yaşındayım ve ilk denememdi ama bizim doktor hep iki tane embriyo koyma taraftarı başka merkezler mesela karşı buna tek koyuyorlsr tabi benim doktor koyarken sordu 2 tane koyucaz istiyormusun o an tamam dedim öyle 2 tane koymuşlardı canım ama tek ile ilerledik em kısa sürede sende olumlu sonuç alırsın inşallah bu yolda yürüten herkes alır inşallah zor bir süreç ama hep olumlu düşünün olcak diyin asla kötüyü çağırmayın Allahım izniyle herşey gğzel oluyor ♥️