Smyee1
Merhaba, benim bebegim tedavi ile oldu. Tüp bebek olunca genelde doktorlar sezaryen yanlısı oluyor. Ben en başından belirttim normal doğum istediğimi kendisi de ilerleyen zamanda son aya doğru kendin sezaryen isteyeceksin zaten anneler hep son aylarda fikir değiştiriyor riske atmıyor falan dedi bende dedim herhalde beni sezaryene yönlendiriyor caydirmaya çalışıyor falan. Ama her kontrole gittiğimde hep aklindaydi ona gore yorumladi. mesela bebek baş geliş ya normal doğum istiyordun zaten dimi kafası aşağıda şuan falan dedi. Kısaca sen normal doğum istediğin sürece senin istekli olduğunu görürse ve şartlar uygunsa normal doğum yapıyor Necla hoca. Ama bana dedi ki doğumda istenmeyen durum olur riskli durum olur o zaman seni dinlemem direk sezaryene alırım haberin olsun o zaman da tutturma normal diye dedi.
( bazı akilsiz hastalar yapıyormuş çünkü ona rağmen normal diye diretiyormus) ben memnun kaldım kendisinden doğumum cuma gününe denk geldi aşağıda hasta bakarken acil yuksri çağırdılar doğuma geldi benden haberi vardı zaten yatisim yapılmıştı ilk beni gelip görmüştü konuşmuştuk doğum için. Ama gece de olsa gelirim demişti zaten. Normal doğum yaptım bu arada