Kevserergullll Kızlar 25 haftalık hamileyim grip sonrası öksürük kaldı ya araştırdım bı zararı olmaz diyor ama her öksürdügümde karnım sıkışıyor ve acıyor artık bildiğiniz eti acıyor bişey olur mu
Bernuska Ben 27 haftalığım. Merak etme normal. İlerledikçe bebeğin yeri daraldığı için acıyor olabilir. Krem sürüp masaj yap hergün. Hem bebişi rahatlatır hem seni.