Selam kızlar sezeryan doğum ile 14 gün önce bebişşme kavuştum. Başta sütüm yoktu maalesef mama ile besledik şuan hem anne sütü hemde mama ile beslenmeye devam ediyoruz. İlk başta bir sorun yoktu kakasını normal yapabiliyordu Fakat 2 gündür bebeğim kabız oldu. Kakasını yapamıyor ve çok rahatsız bu durumdan gece gündüz zorla uyuyor ne yapmam lazım var mı önerisi olan ?