Merhaba arkadaşlar. 14 Martta kan tahlili verdim 17.3 çıktı 16 Martta kan verdim 68,5 çıktı.
Bugün sağlık ocağı ile görüştüm. Doktorum değerimin 4 katı arttığını ikiz gebelik ihtimali olabileceğini söyledi. İkiz gebelik yaşayan arkadaşlarım lütfen yorum yapabilirler mi çok meraktayım şuan🥰. Son adet tarihim 17 Şubat.