Ezgianne yooo öyle bı ağrım olmadı gazla alakalı, ben hem spinal hem genel anestezi aldım onun baş ağrısı vardı bide sezeryanin herkeste olan ilk zamanki ağrıları ama bunları şimdiden düşünmeyin kafanıza takmayın ilk ayağa kalktıktan sonra bol bol yürüyüş yapın su için zamanla geçiyor zaten😊 klasik bı söz olacak ama öyle geçmeyecek acılar olsaydı kimse 3. 4. Sezeryani yapmazdı bidaha bebek dogurmazdi😊