Bugün ikili tarama vardı servikal uzunluk yani rahim uzunluğum 32 mm çıktı perinatolog iyi dedi ama 12+4 günlüğe göre kısa değil mi ben birde tüp bebek ile hamileyim progestan çok kullandim daha uzun olması gerekirdi progestan fitile devam etmem söylendi işede gidiyorum masa başı işim ama bilemedim içime kurt düştü arkadaşımın 20.haftasinda 37 mm dı uzunluğu, birde bebeğimin Plesentası rahim ağzına yakınmış, zaten 3.haftada pozitif aldik o günden beri kanamam oluyordu daha yeni kese etrafinda ki kanama bitti ben anlamadim. Çok şükür ki ikili taramamiz ultrasonda güzel çıktı kan sonucunu bekliyoruz