Merhaba güzel anneler sonunda bebeğimi kucağıma aldım bu güzel duyguyu ve yaşadıklarımı sizede anlatmak istiyorum
Normal doğum yapmak istedim hep kendimi ona hazırladım hatta ben ameliyat olamam falan diyordum korkuyordumm
Son haftalarımıza geldik doktor çatı muayenesi yaptı ve çatın dar bebeğin çok kilolu doğum yapamazsın dedi bende düşünmek istedim henüz 38 haftalıktım bekledim 39 40 derken bebek gelmiyor ne sancı ne nişan ne belirti son kontole gittiğimizde doktor bebeğimin 3.800 kilo olduğunu söyledi gel sana sezeryana gün verelim dedi eşimle kabul ettik ve 12 mart için tarih aldık
11 martta kan vermek için gittim doktorumun yanına uğradığımda doktor gel bu gün yatışını yapalım dedi ama ben kendimi 12 sine hazırlamıştım çok heyecanlandım korktum birazda sonra eşim beni ikna etti ve yatışım yapıldı
Beni odaya aldılar 1-2 saat bile beklemedim beni almaya geldiler ameliyathaneye indik sırtıma iğne yaptılar ve hiç canım acımadı sonrasında ayaklarım karıncalanmaya başladı ve uyuştum hiç haraket edemiyordum biraz kendimi kötü hissettim başta tansiyonum düştü ama hemşireler çok tatlıydı hemen iğne yapıp müdahale ediyorlardı
Sonra doktorum geldi benimle sohbet etmeye başladı biraz konuştuktan sonra doktoruma ne zaman başlayacaksınız dedim doktorum ne başlaması bebeği çıkartıyoruz dedi tabi ben şok 🥹🥹 Sonra kızımın sesini duydum ağlamaya başladım ama nasıl hıçkıra hıçkıra ağladım mutluluktan kızımı bana gösterdiler tarif edilemez bi andı öptüm kokladım sonra aldılar odaya götürdüker beni yaklaşık yarım saat 45 dakika arası bi estetik dikiş yaptılar sonra odama götürdüler kendimi çok iyi hissediyordum bebeğimi hemen emzirdim kucağıma aldım
Sonrasındaki ilk ayağa kalkışım wc ihtiyacım falan biraz zorladı tabi ki eminim hala düşüncem aynı eğer normal doğum yapsam daha rahat olurdum daha hızlı iyleşirdim ama kızım için herşeye değer bu gün tam 1 hafta oldu ve çektiğim hiçbir acıyı hatırlamıyorum Anne olmak çok başka bişey Bu arada doktorum iyiki normal olmadı senin bebeğin 4 kilo dedi ben şok 4 kilo bi tombik verdiler kucağıma şimdi yanımda mis kokusuyla buraya yazıyorum kendinizi hiç korkutmayın güzel anneler bebeğiniz kucağınıza verildiği an hiçbir şey umrunuzda olmuyor ne acı başka bişey doğum normalde olsa sezeryanda olsa hiç farketmiyor
Şuan yaram acımıyor doktor korse önerdi sipariş ettim eminim daha çok rahat edicem çok az göbeğim kaldı kilom düşüyor her şey çok güzel inşallah sizde bebişerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
Aklında sorusu olan varsa seve seve cevaplarım☺️