Sancak53 Merhaba. 38+2 deyiz. İki gündür belim ağrıyor ve sanki regl olacakmışım gibi bir ağrı var kasıklarımda. Yatınca geçiyor. Bu doğum sancısı mı
sumeyra14 Sancak53 benim de bir gün boyunca süren regl ağrısı gibi ağrılarım oldu fakat doğum sancısı değildi ki şuan 40 ım😂😂
nurakn Sancak53 merhaba canım doğum sancısı yattığın zaman geçmez şiddeti giderek artması gerekir ve düzenli gelir kendini takip et biraz istersen
Sedefkitir12- Sancak53 benim geçmeyen bel agrım olmustu ilk gebeliğim de meğer doğum agrısymıs canım herkeste farklı oluyo
irem88 Sancak53 doğum sancısı değil yalancı ağrı bu haftalarda olması çok normal artık sona gelmişsin doğum sancısı yatınca geçmez