busesssssss henüz 32. Haftadan sonrası icin bi para almadım. Ben öncesi icin rapor yani istirahat parası aldım. 32. Haftadan sonrası icin dogum parası alınıyor, onu da ben sigortamı yüksekden yatırmıştım, yüksek yatar muhtemelen bana🌸 sizi bilemicem tam eksik mi yatar