Sedefkitir12- Arkadaşlar ikinci gebeliğim bu 27sinde sezeryan doğumum var ilk doğumum normalden sezeryana döndüğü için hemen apar topar olmustu hatırlamıyorum hangi testlerin yapıldığını cuma günü testlerim yapılacak hangi testleri yapıyorlar acaba
Kbraaa18 Sedefkitir12- test mi yapılıyormuş canm benim de bu cuma Allah kısmet ederse sezeryanım bana denilen şey anestezi doktoru görecek birde kan alınacak dendi çarşamba ona gidicem
Sedefkitir12- Kbraaa18 bende cuma günü gidicem canım kan alınıyor onu biliyorum da başka biley falan istiyorlar mı onu bilmiyorum sormakta gelmedi aklıma açıkçası
Kbraaa18 Sedefkitir12- sanmıyorum canm bana söylerlerdi öyle bişey olsa ben çarşamba gidicem ne yapılacak bakalım ben burdan haber ederim sana